Ważna informacja dot. pracy Oddziałów Opoltrans
Szanowni Klienci Opoltrans
Informujemy, że Obsługa klientów w Oddziałach Opoltrans będzie odbywać się tak długo jak się tylko uda, a zamówienia będą realizowane zgodnie z ustaleniami z handlowcami w danej chwili.
1. W związku z sytuacją związaną z pojawieniem się niebezpiecznego koronawirusa, dynamicznym rozprzestrzenianiem się niebezpiecznej tzw. pandemii, ciągłym zarażaniem się kolejnych ludzi, jednocześnie w trosce o bezpieczeństwo i zdrowie Państwa oraz personel firmy Opoltrans prosimy o dyscyplinę w zakresie zapewnienia bezpieczeństwa wszystkim ludziom. Dlatego prosimy o składanie zamówień drogą internetową, przez katalog firmowy Webterminal, komunikatory, e-mailami lub telefonicznie.
2. Drogi kliencie - prosimy o ograniczenie przyjazdów do oddziałów Opoltransu w maksymalnym stopniu w celu dokonania zakupu niezbędnych części z powodu zagrożenia wirusowego.
3. Opoltrans chce zapewnić jak najlepszą obsługę klientów, ale tak jak inne firmy również podlega ustawom i zarządzeniom rządu oraz władz regionalnych, które zmieniają się z chwili na chwilę w zależności od rozwoju sytuacji wirusowej w Polsce.
4. Przypominamy, że zakupy muszą być przemyślane, żeby nie narażać się na niepotrzebne ryzyko zwrotów towarów i dodatkowych kontaktów fizycznych.
5. Prosimy podczas zamawiania towarów zaopatrzyć się z zapasem na dłuższy okres, żeby zminimalizować ilość przyjazdów w celu odbioru towarów czyli kontaktów.
6. Jednocześnie trzeba podkreślić, że nie wiemy jak będzie się rozwijała sytuacja w najbliższej przyszłość, bo pojawiają się blokady granic i dróg między miastami, a wykrycie korona wirusa u jednej osoby w oddziale będzie skutkowało zamknięciem oddziału i odcięciem dostępu klientów do potrzebnych części typu klocki, tarcze, filtry, oleje, opony itp, żeby samochody mogły dalej jeździć. A transport przecież musi istnieć i jeździć dla dobra wszystkich.
Dlatego zalecamy w przypadku koniecznego odbioru towarów w oddziałach Opoltrans o stanowcze stosowanie podstawowych zasad ostrożności:
1. w przypadku powitań w oddziale z pracownikami i innymi Klientami ograniczenie kontaktu do przywitania słownego lub gestem i to z daleka, kategorycznie unikać uścisków rąk
2. zachowanie bezpiecznej odległości (min. 3-4 metry) od handlowców, magazynierów, kasjerek oddziału oraz innych klientów będących w oddziale Opoltransu
3. w oczekiwaniu na obsługę zachować odległość 3-4 metry od handlowca, czy obsługiwanego klienta, a najlepiej zamawiać przez telefon siedząc w samochodzie pod oddziałem.
4. zachowanie dystansu i ostrożności podczas odbioru dokumentów i towarów, a płatności dokonywać wyłącznie kartą płatniczą, żeby nie narażać siebie i innych na zarażenie,
5. zalecamy częste mycie i odkażanie rąk przed kontaktem z ludźmi w oddziale Opoltransu,
6. mimo ciągłego odkażania urządzeń i wyposażenia oddziału prosimy o zachowanie ostrożności i powstrzymanie się od zbędnego dotykania wyposażenia oddziału.
Więcej informacji uzyskają Państwo telefonicznie w oddziałach, u handlowców i opiekunów.
Życzymy wszystkim klientom szybkich oraz bezpiecznych zakupów, a także szczęścia w prowadzeniu biznesu i przede wszystkim zdrowia.
Z poważaniem Prezes Opoltrans Sp. z o.o.
Wiszczuk Janusz wróć